Webinnar over Smart Industry op 10 juni

Tijdens de live uitzending ‘Go Smart Industry Talks’ staat Smart Industry centraal. De live uitzending vindt plaats als een webinar op 10 juni en start om 20.30 uur.

INTERNET - Smart Industry:  apparaten die zelf doorgeven op welk moment ze service nodig hebben. Netwerken van geavanceerde draadloos verbonden sensoren, die continue data verzamelen over geur en trillingen in een gebied.  Of bedrijven waar de klant online zijn eigen product ontwerpt en dit met één druk op de knop bestelt… en dus zelf de productie in de fabriek in gang zet! Bedrijven die op deze manier produceren, doen dat razendsnel, foutloos en met een hoge kwaliteit. Uit onderzoek onder het ondernemerspanel van de Kamer van Koophandel blijkt dat slechts 14% van de ondervraagde ondernemers er volop mee bezig is. Maar 42% gaf aan in te zien dat deze ontwikkeling hun bedrijf gaat raken…

Hoe smart wilt u zijn?

Tijdens de live uitzending ‘Go Smart Industry Talks’ op 10 juni 2015, georganiseerd door de Kamer van Koophandel, staat Smart Industry centraal. De live uitzending vindt plaats als een webinar en start om 20.30 uur. U wordt meegenomen in de wereld die in een razend tempo verandert. Smart Industry heeft vergaande gevolgen voor de wijze van produceren, de verdienmodellen en het samenwerken in ketens en netwerken.

Wat kunt u verwachten?

• Inzicht in belangrijke trends en ontwikkelingen: wat is Smart Industry?
  • Succesvolle voorbeelden door ondernemers zelf belicht
  • Vakkundige sprekers
  • Interactie: antwoord op vragen die live gesteld kunnen worden via chat

Waarom mag u dit niet missen?

• U wordt geprikkeld om anders naar bepaalde zaken te kijken
  • U doet nieuwe ideeën op, krijgt inspiratie en handige tips
  • Geen reistijd, geen files
  • U kijkt gewoon vanaf uw PC of tablet

Aanmelden en meer informatie
Wilt u deze live uitzending op 10 juni bijwonen,  meld u dan nu aan via www.kvk.nl/smartindustry zodat uw kosteloze, digitale plek gereserveerd is.  In de onlangs verschenen publicatie Go Smart Industry voor het MKB zijn praktijkvoorbeelden en slimme productieprocessen en producten beschreven. In achtergrondartikelen vertellen ondernemers over hun eigen innovaties en geeft technologiejournalist Charles Groenhuijsen zijn visie op Smart Industry.

Go Smart Industry voor het MKB is nu kosteloos beschikbaar via www.kvk.nl/smartindustry.