Scholing bij Bouwmensen Kennemerland

In september kwamen medewerkers van Feenstra bij Bouwmensen Kennemerland voor de cursus 'werken met valbeveiliging'. Voor deze gelegenheid is het dak van het Spaansen Prefabhuis door medewerkers in opleiding bij Bouwmensen voorzien van een nieuw dak mét dakpannen. Deze finishing touch kon worden verzorgd dankzij de pannen die door de firma Monier ter beschikking zijn gesteld.

De faciliteiten van de Bouwmensen Kennemerland worden door een groeiend aantal bedrijven in de gebouwde omgeving gebruikt voor cursussen en trainingen. De meest uiteenlopende situaties kunnen op realistische wijze worden nagebootst waardoor elke training een uniek karakter krijgt. Dit kan variëren van een bijscholing heftruck via veilig hijsen tot een BHV training voor het hele bedrijf met alle mogelijke brand-, rook- en ontsnappingsoefeningen.

Lees meer op de site van Bouwmensen Kennemerland