Met Techport naar 3D Makers Zone

Techport Industries organiseert op donderdag 3 december een bezoek aan de 3D Makers Zone in Haarlem.

Techport Industries organiseert op donderdag 3 december (15.00-18.00u) een bezoek aan de 3D Makers Zone in Haarlem. De 3D Makers Zone is een innovatiecentrum waar bedrijven terecht kunnen voor onder meer 3D-printing, high-end 3D-scanning en design voor 3D-printing. Een uitstekende setting om de ontwikkelingen op het gebied van deze nieuwe productietechnologie met elkaar te bespreken.

Tijdens de bijeenkomst delen collega-ondernemers de laatste stand van zaken en spreken over hun ervaringen met industriële 3D-printing toepassingen. Ook komen verschillende mogelijkheden tot samenwerking aan bod. Afsluitend wordt u onder het genot van een borrel rondgeleid langs diverse high-end 3D-printers die in de Zone beschikbaar zijn, voor zowel onderwijsdoeleinden als industrieel gebruik. Zo kunt u zelf bepalen of 3D printing een kans is voor uw bedrijfsvoering

Het bezoek staat open voor leden van Techport Industries en hun relaties. De bijeenkomst is gratis. Het vervoer is op eigen gelegenheid. Adres: Oudeweg 91-95, 2031 CC in Haarlem.

Graag wel even aanmelden. Dat gaat het snelst via de aanmeldknop in de nieuwsbrief. Maar kan ook via meld je aan. Introducees uit uw netwerk zijn van harte welkom! Zij kunnen zich aanmelden via secretariaat@techport.nl.