Meer weten over Robotica, Sensortechnologie of 3D-printen?

ICT speelt een steeds grotere rol in het productieproces. De Techniek Campus Techport ondersteunt met advies over productietoepassingen, nieuwe technologie of het zoeken naar eventuele partners.

Een nieuw tijdperk breekt aan in de maakindustrie: ICT gaat een steeds grotere rol spelen in het productieproces. Techniek Campus Techport ondersteunt bedrijven in de maakindustrie in de zoektocht naar nieuwe productietoepassingen. Wij beschikken over een breed netwerk van kennisinstellingen en bedrijven die u kunnen helpen om de eerste stappen te zetten naar nieuwe technologieën.

Partner vinden?

Wij zoeken een passende partner bij uw vraag. Denkt u bijvoorbeeld aan het testen met 3D metaalprinten, gebruik van slimme robots of toepassen van (big) data? Wij brengen u in contact met collega-bedrijven, hogescholen, universiteiten, broedplaatsen als de 3dMakerszone in Haarlem, het Roboticalab in Alkmaar en kennisinstituten als NLR, TNO en ECN. Meer weten? Neem dan contact op met Gerik ten Berge, projectleider bedrijven Techport Industries:  gerik.berge@techport.nl