Eindejaarsbijeenkomst Techport

Op 25 november is de jaaraflsuiting voor relaties van de Techport Campus en Techport Industries. Het evenement vindt plaats in de Felison Cruise Terminal bij de IJmond haven in Velsen (routeplanner: Volendamkade 1, IJmuiden).

De jaarafsluiting vindt plaats van 16.15 tot 18.30 uur. Wij laten zien wat Techport het afgelopen jaar bereikt heeft en nemen u mee in onze toekomstplannen.

Onze bijeenkomst vindt plaats tijdens de Jet-Net Careerday. Een evenement waar 1.600 jongeren uit 4 havo en 5 vwo kennismaken met technologie in workshops van Nederlandse multinationals en hightech bedrijven uit de IJmond. Een ideale mogelijkheid om te zien hoe jongeren zich oriënteren op een technisch beroep en een mogelijkheid om te netwerken met technologische bedrijven actief in het Jet-Net netwerk.

Programma:
15.30 – 16.00 uur : Gelegenheid bezoek Jet-Net workshop
15.30 – 16.15 uur : Inloop
16.15 – 16.20 uur : Welkom door Jan Boudesteijn – programmamanager Techniek Campus Techport
16.20 – 16.50 uur : Tjeerd Talsma – gedeputeerde onderwijs en arbeidsmarkt provincie Noord-Holland.
Luister naar de ontwikkelingen in de arbeidsmarkt en overheidsbeleid
16.50 – 17.00 uur : Prijsuitreiking winnend ontwerp PET IJmond 2015
- motivatie door Hans Nooij – regio coördinator IJmond voor Jet-Net